«Μετά από καταγγελίες πολλών καταναλωτών διαπιστώθηκε ότι δεν έχει εκδοθεί απόφαση που να ρυθμίζει την χορήγηση καρτών μετακίνησης ΑΜΕΑ στο ν.Κορινθίας, ως και πανελλαδικά». Αυτό αναφέρει σε ανακοίνωση του, το ΙΝΚΑ Κορινθίας, κάνοντας λόγο για μεγάλο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί στα Άτομα με Ειδικές Ανάγκες.
Αποτέλεσμα της απαράδεκτης αυτής κατάστασης είναι δεκάδες καταναλωτές –ΑΜΕΑ, να μην μπορούν να κάνουν χρήση του άνω δικαιώματος τους.
Η απαράδεκτη και ανάλγητη αυτή καθυστέρηση συνεχίζεται ακόμα και σήμερα, παρά τις παρεμβάσεις και του ΙΝΚΑ Κορινθίας, ως και άλλων φορέων των ΑΜΕΑ».
Στα πλαίσια αυτά, το ΙΝΚΑ Κορινθίας, όπως ανακοινώνει, προχωρά σε μια ακόμη πρωτοβουλία:
«Ήδη, τα μέλη του που τυγχάνουν ΑΜΕΑ, συγκέντρωσαν τα εισιτήρια που έχουν δαπανήσει για τις μετακινήσεις τους και τα απέστειλαν στο Υπουργείο Πρόνοιας, ζητώντας την επιστροφή των χρημάτων που δαπάνησαν.
Καλούμε όλους του ΑΜΕΑ και όλους τους φορείς ΑΜΕΑ, να κάνουν και αυτοί την ίδια κίνηση, έτσι ώστε αφενός να εισπράξουν τα χρήματα που κακώς δαπάνησαν και αφετέρου να τεθεί εν τοις πράγμασι τέλος στην ανάλγητη αυτή πρακτική των κυβερνήσεων που θεωρούν τους ΑΜΕΑ, πολίτες 2ης κατηγορίας, παρά τις σχετικές επιταγές του Συντάγματος».
Πηγή: www.aftodioikisi.gr
Από την άλλη η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ γράφει:
Στα ΜΜΜ τα πρώτα κουτιά «ανάγνωσης» έξυπνων εισιτηρίων
Τα πρώτα μεταλλικά κουτιά με μία οθόνη θα δουν οι επιβάτες των αστικών συγκοινωνιών σε ορισμένα από τα οχήματα των ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες). Πρόκειται για μηχανήματα που «διαβάζουν» το έξυπνο (ηλεκτρονικό) εισιτήριο και έχουν αρχίσει να εγκαθίστανται στα λεωφορεία της Αθήνας. Πριν από λίγες ημέρες τοποθετήθηκε τμήμα του εξοπλισμού σε μερικά από τα οχήματα των ΟΣΥ, με στόχο να έχει ολοκληρωθεί η εγκατάστασή τους μέσα στο φθινόπωρο και να υποδεχθούν το ηλεκτρονικό εισιτήριο, το οποίο θα έχει τη μορφή πλαστικής κάρτας. Ο εξοπλισμός έχει αρχίσει να εγκαθίσταται και σε συρμούς του τραμ. Στόχος είναι έως τα τέλη του 2016 το χάρτινο εισιτήριο να αποτελεί παρελθόν.
Επόμενος σταθμός για το ηλεκτρονικό εισιτήριο είναι οι σταθμοί του μετρό. Οι επιβάτες του μετρό θα διέρχονται από 1.062 μπάρες, εκ των οποίων οι 427 θα είναι για ΑμΕΑ, με μεγαλύτερο πλάτος.
Το ηλεκτρονικό εισιτήριο εξασφαλίζει την ελαχιστοποίηση έως και τον μηδενισμό της εισιτηριοδιαφυγής, που μαστίζει σήμερα τις αστικές συγκοινωνίες. Τα ειδικά μηχανήματα «ανάγνωσης» θα τοποθετηθούν σε όλα τα λεωφορεία, τα τρόλεϊ και τους συρμούς του τραμ, ενώ στο μετρό η φορτισμένη κάρτα θα ανοίγει τις μπάρες ώστε να εισέρχονται στις αποβάθρες οι επιβάτες.
Ο φιλόδοξος στόχος του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη είναι στο μέλλον το σύστημα να χρησιμοποιηθεί για την εφαρμογή της κλιμακωτής χρέωσης, ανάλογα με τη διανυόμενη από τον επιβάτη απόσταση.
Οι νέες «έξυπνες κάρτες» θα είναι δύο τύπων και η επικύρωσή τους θα γίνεται εξ αποστάσεως – ο επιβάτης δεν θα εισάγει την κάρτα στο μηχάνημα. Ο ένας τύπος ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα αντικαταστήσει τα μεμονωμένα εισιτήρια, ενώ ο άλλος τύπος τα μαζικά προϊόντα (κάρτες απεριορίστων διαδρομών). Το «πολλαπλό» εισιτήριο θα είναι μία έξυπνη κάρτα χωρίς επαφή (Contactless Smart Card - SC) μνήμης (χωρίς μικροεπεξεργαστή), στην οποία θα αποθηκεύονται η χρηματική αξία, ο χρόνος ή ο αριθμός μετακινήσεων. Ο δεύτερος τύπος, η «Κάρτα», θα είναι μία έξυπνη κάρτα χωρίς επαφή με μικροεπεξεργαστή, η οποία θα εξυπηρετεί διάφορα προϊόντα κομίστρου (π.χ. κάρτες απεριορίστων διαδρομών ή μεγάλης διάρκειας).
Πηγή: www.kathimerini.gr
0 Σχόλια