Μια περιπέτεια έζησε ένας φίλος ΑμεΑ που χρειάστηκε να ταξιδέψει αεροπορικώς στην Κεφαλλονιά αυτά τα Χριστούγεννα (27/12 πτήση ΟΑ414 και 30/12/2017 πτήση ΟΑ415).

Φαίνεται ασύλληπτο να υπάρχει (εκεί στην πίστα του αεροδρομίου, μπροστά στα μάτια σου) ειδικό ανυψωτικό μηχάνημα και, αντί αυτού, να επιλέγουν να σηκώσουν εσένα, τον ΑμεΑ-επιβάτη (μαζί με το αμαξίδιο του) στα χέρια για να ανεβούν τα εφτά-οκτώ σκαλιά της σκάλας που ανεβάζει στην πόρτα του αεροσκάφους, με όλους τους κινδύνους που αυτό επισύρει για τα εμπλεκόμενα άτομα και μάλιστα υπό βροχή (κάποιος κρατούσε ΚΑΙ μια ομπρέλα)…!

Είχε εξάλλου προηγηθεί της επιβίβασης, και σε μια αρκετά μεγάλη διαδρομή 50-60 μέτρων στην πίστα του αεροδρομίου, η μεταφορά του ΑμεΑ από την GATE στο αεροσκάφος! Όχι όμως με κάποιο όχημα αλλά με το δικό του αμαξίδιο, το οποίο ο συνοδός/φροντιστής έσπρωχνε γρήγορα προς το αεροσκάφος, κάνοντας σλάλομ ανάμεσα από λιμνούλες με νερό της βροχής, κρατώντας ΠΆΝΤΑ ΚΑΙ την ομπρέλα.
Ακριβώς τα ίδια είχαν γίνει και κατά την άφιξη στο Αργοστόλι, ευτυχώς όμως όχι υπό βροχή…

Απ’ ό,τι μας διαβεβαιώνει ο ίδιος ο 58χρονος ΑμεΑ, είχε από βδομάδες προσημειώσει στην κράτησή του ότι θα προσέλθει επί αμαξιδίου, ότι αδυνατεί να περπατήσει και ότι χρειάζεται λιφτ και συνοδεία μέχρι την θέση του μέσα στο αεροσκάφος.
Μας επισημαίνει ακόμη ότι είχε προσέλθει για check-in -όπως απαιτείται- πολύ πολύ νωρίτερα, και δεν υπήρχε καμία πίεση χρόνου ή συνωστισμός, σε μια πτήση με μικρή πληρότητα καμπίνας (40-50 επιβάτες) που ήταν μία από τις ελάχιστες (ίσως και η μοναδική) εκείνο το απόγευμα.

Αντίθετα! Στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, οι ίδιες ακριβώς ειδικές ανάγκες και απαιτήσεις του ΑμεΑ καλύφθηκαν για άλλη μια φορά απόλυτα και άψογα!
Μοιάζει τριτοκοσμικό σαν εξυπηρέτηση αεροδρομίου στην Ελλάδα του 2017 αρχές του 2018, όταν η αεροπορική εταιρία (Olympic Air) σου υπόσχεται άνεση για ΑΜΕΑ, και ειδικά σε μια περιοχή άκρως τουριστική.

Κατά τα άλλα ... Πάμε φέτος για 30.000.000 τουρίστες. τρομάρα μας...
με την ελειμματική Fraport στο σβέρκο μας...
(γιατί, ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ, και ΟΧΙ η αεροπορική εταιρεία, η οποία βέβαια διατηρεί την συνευθύνη της προς τον πελάτη-επιβάτη της, ο οποίος και κακοποιήθηκε...)


ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΟ EMAIL ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΜΑΣ